FUNCTIE
• Als administratief assistent, bent u verantwoordelijk voor de administratieve opvolging
van de bewonersdossiers en bent u de administratieve back-up voor het zorg,- en
paramedisch personeel ;
• U werkt mee aan het actualiseren van het kwaliteitsprogramma van het rusthuis alsook
aan de ontwikkeling van het kwaliteitsbeleid dat gericht is op een systematische
verbetering van de zorg, teneinde het welzijn van de bewoners te waarborgen ;
• U staat ook in voor het bestellen van medisch materiaal en andere
zorgbenodigdheden en bent ook betrokken bij het beheer van de stock ;
• U beheert de planning van de medische afspraken voor de bewoners ;
• U maakt het administratief en medisch dossier op van de bewoners en staat in voor
het bijhouden ervan ;
• U staat eveneens in voor de opvolging van de dossiers bij de verschillende
mutualiteitsorganisaties ;
• U staat in voor de maandelijkse facturatie van de verblijfskosten voor de bewoners,
inbrengen van kosten en…
• U voert verschillende administratieve taken uit voor het rustoord ;
• U staat in voor de opmaak van allerlei documenten (brieven – mails – rapporten).
PROFIEL
• U beschikt verplicht over een diploma hoger secundair onderwijs (HSO), bij voorkeur
in een administratieve richting ;
• Een ervaring van 3 jaar in een gelijkaardige functie in een gelijkaardige functie in een
openbare instelling en/of een bejaardentehuis ;
• U beschikt over redactionele kwaliteiten ;
• U heeft geen probleem met het gebruik van computerprogramma die gebruikt worden
in de zorg ;
• U beheerst de gebruikelijke informaticatoepassingen (Microsoft Office, …) ;
• U bent in het bezit van een SELOR taalbrevet (/NL/FR) of bent bereid het te behalen ;
• U kan zelfstandig werken en uw werk plannen en organiseren ;
• U bent dynamisch, vlot in de omgang, flexibel en polyvalent ;
• U werkt klantgericht en zin voor initiatief.