Opdracht :

Het debiteurenbeheer, inzonderheid de invordering van de ontvangsten.

Taken :

  • Beheer van de kas van het OCMW;
  • Boekhouding;
  • Invorderen van openstaande betalingen;
  • Betaling van facturen;
  • Alle andere taken die compatibel zijn met de functie.
  • Opstellen van diverse brieven
  • Numeriek georiënteerd, u staat regelmatig in contact met de financiële dienst en werkt indien nodig met hen samen
  • Deelnemen aan de voortdurende verbetering van de processen.

Uw profiel :

  • U beschikt over een diploma hoger secundair onderwijs (HSO), bij voorkeur in een administratieve richting.
  • U bent bij voorkeur tweetalig Nederlands/ Frans U bent nauwkeurig en werkt efficiënt.
  • U kan proactief en zelfstandig werken.
  • U bent goed georganiseerd, nauwgezet en flexibel.
  • U werkt vlot met de courante Office-tools (Word, Excel)

Uw troeven :

  • U heeft een ervaring in een gelijkaardige functie in een openbare instelling

Wij bieden :

  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur (37u30 per week)
  • Barema, niveau C : 2.279,40 EUR bruto basis per maand (voltijds),
  • De mogelijkheid van erkenning en valorisatie van de professionele ervaring
  • Een eindejaarspremie
  • Gratis gebruik van het openbaar vervoer
  • Een hospitalisatieverzekering (tussenkomst van het OCMW voor 50%)
  • Een vormingsplan
  • Een aantrekkelijk verlofregime

Intéressé(e) ?

Stuur uw kandidatuur met de referentie “2022/AMFIN/COD” vóór 15 september 2022 per mail (jobs@cpasgan.irisnet.be) of per post (Hervormingslaan nr. 63 – 1083 GANSHOREN).

Uw kandidatuur moet verplicht het volgende inhouden  : een geactualiseerd C.V., een motivatiebrief en een afschrift van het vereiste diploma (of gelijkaardig).

Des questions ?

U kan de dienst Human Resources contacteren (02/422.57.57 en/of jobs@cpasgan.irisnet.be)

Tel : 02/422.57.57

Download het aanbod